სასწავლო პროექტები

პროექტის სახელწოდება: ,,ახდენილი ოცნებების წელი იწყება

                                  
სკოლის დასახელება: სსიპ-ქალაქ ოზურგეთის N 4 საჯარო სკოლა
მისამართი: ქ. ოზურგეთი, გოგებაშვილის ქ. N 8
პროექტის ხელმძღვანელი: თამარ ლომჯარია, ტელ: 568212565
                                                                 ელფოსტა: tamarlomjaria57@gmail.com
პროექტში მონაწილეები: მასწავლებლები: თამარ ლომჯარია -რუსული ენის მასწავლებელი,
                                                                   ხათუნა ბაჯელიძე- მუსიკის მასწავლებელი,
                                                                შორენა კიკუტაძე- სახვითი ხელოვნების მასწავლებელი.
                                                                       VI კლასის მოსწავლეები( რაოდენობა: 26, ასაკი 11 წელი)


პროექტის რესურსები: კომპიუტერი (ინტერნეტით) მასალების მოძიება ინტერნეტით,
                                       ბეჭდვითი სამუშაოს შესრულება.
                                                                          ფოტოაპარატი: ფოტოსურათების გადაღება.
                                                                                  ქაღალდი, სახატავი საღებავი, ქსეროქსი.
                                                                                  დეკორაციებისა და კოსტუმებისათვის საჭირო მასალა.
პრობლემის ანალიზი: კლასის დამრიგლებლის დაკვირვებამ დამანახა, რომ კლასში არ იყო ერთიანობა, დაყოფილი იყვნენ ჯგუფებად, რომლებშიც გამოიკვეთებოდა ლიდერი, ისინი ვერ მიდიოდნენ შეთანხმებამდე. რამოდენიმე მოსწავლის  თვითშეფასება იყო ძალიან დაბალი,  ისისნი არ ერთვებოდნენ სასწავლო და საკლასო ცხოვრების პროცესში, უჭირდათ საკუთარი აზრის გამოთქვა სხვადასხვა საკითვებზე. ამიტომაც გაჩნდა იდეა და ერთერთ კლასის საათზე მოსწავლეებს  შევთავაზე  ახალი წლის დადგომა აგვეღნიშნა თეატრალური წარმოდგენით.
პროექტის მიზანი:
1)      მსახიობური უნარის განვითარება.
2)      თანამშრომლობის უნარის განვითარება.
3)      შეძლონ თვითგამოხატვა.
4)      მსოციალურ-კომუნიკაციური უნარების განვითარების ხელშეწყობა
5)      ოსწავლის საზოგადოებაში ჩართვა და კულტურის ზიარება.
6)      მოტივაციის ამაღლება.
7)      ემფატიის უნარის გამომუშავება.

პროექტის ამოცანები:
1)      მასალების მოძიება თეატრალური წარმოდგენისათვის.
2)      მშობლების დახმარებით ბავშვებისათვის დეკორაციებისადა კოსტუმების შექმნა-შეძენა-ოზურგეთის თეატრში თხოვება.
3)      მშობლების რეპეტიციებში აქტიური დახმარება.
4)      მუსიკის მასწავლებლის დახმარება. მუსიკის მასწავლებლის დახმარება. სიტუაციის შესაბამისი თანმხლები მუსიკის შერჩევა.
5)      სახვითი ხელოვნების მასწავლებლის დახმარება მისალოცი ბარათების დიზაინის შექმნაში.




N
საქმიანობები
1კვ
2კვ
3კვ
4კვ
1
ინფორმაციის მოძიება თეატრალური წარმოდგენისათვის ,,ახდენილი ოცნებების წელი იწყება...“
X



2
სცენარის მომზადება
x



3
როლების განაწილება

x


4
რეპეტიციების ჩატარება

x
x
x
5
კოსტუმებისა და დეკორაციების მომზადება მშობლების მიერ


x
x
6
მოსაწვევი ბარათების დაბეჭდვა და დარიგება მშობლების მიერ



x
7
თეატრალური წარმოდგენის ჩატარება



x

       
სამუშაო გეგმა


 შედეგები:
1.       გაიხსნა.
2.       განუვითარდა სოციალურ-კომუნიკაციური უნარ-ჩვევები.
3.       მსახიობური უნარ-ჩვევები.
4.       ირგვლივმყოფთ შეუქმნა დადებითი განწყობა.
5.       გახდება ერთიანი გუნდის წევრი.
6.       ითანამშრომლებს გუნდის წევრებთან.
7.       შეძლებს თვითგამოხატვას.
8.       ჩაერთვება საზოგადოებაში და ეზიარება კულტურას.
9.       გახდება უფრო მოტივირებული.
10.   გაუღვივდება იმპათიის უნარ-ჩვევა.





პროექტის
დასახელება
ქიმიური ზღაპარი
(ინდიკატორი და სარექციო არე)

სკოლის დასახელება
სსიპ-ქალაქ ოზურგეთის #4 საჯარო სკოლა
პროექტს ხელმძღვანლი
ნატალია ლუკაშევსკაია-ქიმიის მასწავლებელი
ტელ. 577 61 76 26
ელ. ფოსტა.lukashevskaia@gmail.com
პროექტის მოკლე აღწერა
ქიმიური ზღაპარის მასალის საფუზველზე სასწავლო მასალის  თემის „ინდიკატორი და სარეაქციო არე’’  ამოხსნა/განმარტება
პროექტის სრული აღწერა
იყო და არა იყო რა. იყო ერთი მეფე. მეფეს ჰყავდა დედოფალი. ჰყავდათ მათ სამი ასული-ერთი მეორეზე ლამაზები.
ერთი პრინცესა იყო ძალიან მშვიდი, არაფერზე არ რეაგირებდა.
მეორე იყო მხიარული -სულ ტრიალებდა და მისი კაბაც ქაფდეშობდა  და ფუშფუშებდა.
მესამეს კი ყოველთვის უკმაყოფილო და მჟავე სახე ჰქონდა.
მოხდა ისე, რომ დედოფალი დაავდდა და გარდაიცვლა.
მეფე დიდხანს გლოვობდა, მაგრამ დროს თავისი მიაქვს და მანაც სხვა შეერთო ცოლად.
ახალი დედოფალი ძალიან ლამაზი იყო, მაგრამ მისი სილამაზე არავის ათბობდა, არავის არ ახარებდა.
მას თავიდანვე შესძულდა თავისი  გერები და გადაწყვიტა ისინი თავიდან მოეშორებინა (თქვენ უკვე მიხდით, რომ ახალი დედოფალი ბოროტი ჯადოხარი იყო).   ის შევიდა თავის ჯადოსნირ ოთახში (ლაბორატორიაში) და დაიწყო ჯადოქრობა.
ნასადილევს მან დაპატიჟა გოგონები ბაღში და ყავით გაუმასპინძლდა . ამ ყავაში იყო პრეპარატი, რომელიც ადამიანს გომბეშოდ აქცევდა.
პრინცისებმა მიირთვეს ყავა და ჰოი!!!    საოცრებავ, ისინი არ გადაიქცნენ  საზიზღარ გომბეშოდ-ისინი უშრალოდ გაქრნენ.
დიდხანს ეძებდა მეფემ თავისი ასულები, ამაგრამ ვერსად ბერ იპოვა. ერთ დღეს მასთან მებაღემ მიირბინა და უთხრა, რომ დაღში გამოჩდა ვარდის ახალი ბუჩქი. მეფემ ჩაირბინა ბაღში და ნახა ბუჩქი , რომელზე სამი ულამაზესი ბარდი იყო გაშლილი: ერთი-ვარდისფერი, მეორე-ნარინჯისფერი და მესამე -ყვითელი.

მონაწილეებთა ასაკი და პროფილი
ნატალია ლუკასჰევსკაია -ქიმიის მასწავლებელი
თამარ ლომჯარი---------- კლასის დამრიგებელი
ხათუნა ბაჯელიძე---------მუსიკის მასწავლებელი
შორენა კიკუტაძე----------სახვითი ხელოვნების მასწავლებელი
მე-8 კლასის მოსწავლები :
სულ-26 მოსწავლე; 13-14 წლის
სსსმმ-1 მოსწავლეა
სწავლების მეორე საფეხური

ვადები/ხანგრძლიობა
დამზადების დრო-4 კვირა
ჩატრების დრო-45 წუთი
პროექტის შესაძლო აქტივოვები
მასალის მოძიება და დამუშავება, როლების განაცილება,სახელმძღვანელთან ინდივიდუალური მუშაობა. თეატრის მუშაკებთან კონსულტაციები. ნახატების დამზადება ხელოვნების მასწავლებელთან ერტად, სცენის გაფორმება.
ისტ-ის გამოყენება.  კომპიუტერის და ციფრული საშუალებების გამოყენება. რეაქტივებთამ მუშაობა.

პროექტის  ამოცანები
1)      მასალების მოძიება თეატრალური წარმოდგენისათვის
2)       რეაქტივების დამზადება, ცდების ჩატარება.
3)      კლასის დამრიგებელის დახმარება მოსწავლეების ორგანიზებაში
4)      მშობლების დახმარებით ბავშვებისათვის დეკორაციებისა და კოსტუმების შექმნა-შეძენა (ოზურგეთის თეატრში თხოვება).
5)      მშობლების რეპეტიციებში აქტიური დახმარება.
6)      მუსიკის მასწავლებლის დახმარება. მუსიკის მასწავლებლის დახმარება. სიტუაციის შესაბამისი თანმხლები მუსიკის შერჩევა.
7)      სახვითი ხელოვნების მასწავლებლის დახმარება მისალოცი ბარათების დიზაინის შექმნაში.
პროექტის რესურსები




პროექტის შესაძლო გამოყენება

პროექტი იწვევს დიდ ინტერესს თემის ღრმად შესწალისათვის მაღალ კლასებში.
პროექტის ამოცანები





სასწავლო მასალის ღრმა შესწავლა,
მასალის ძიება რამდენიმე ხერხით,
წინარე ცოდნის გამოყენება,
უნარ-ჩვევების განვითარება,
მოტივაციის ამაღლება,
საზოგადოებთან კავშირი
რეაქტივებთან მუშაობის უნრ-ჩვევების გამოყენება
პროექტის მოსალოდნელი შედეგები
1)      მსახიობური უნარის განვითარება.
2)      თანამშრომლობის უნარის განვითარება.
3)      შეძლონ თვითგამოხატვა.
4)      სოციალურ-კომუნიკაციური უნარების განვითარების ხელშეწყობა
5)      მოსწავლის საზოგადოებაში ჩართვა და კულტურის ზიარება.
6)      მოტივაციის ამაღლება.
7)      რეაქტივებთან მუშაობის უნარ-ჩვევების განვითარება
8)      ემპათიის გამოხატვა

ფასილიტატორი
ნატალია ლუკაშევსკაია

Комментариев нет:

Отправить комментарий