შემაჯამებელი
სამუშაოს #1 -ის ანალიზი
სსიპ-ქალაქ ოზურგეთის #4 საჯარო სკოლა
მასწავლებელი-ლუკაშევსკაია ნატალია საგანი-ქიმია
კლასი-X1 სსსმმ-არ არის
შემაჯამებელი სამუშაოს ფორმა-ტესტი
თარიღი-27.10.2015.
შემაჯამებელი სამუშაოს თემა: ატომის აღნაგობა
სტანდარტის შედეგი (ინდიკატორი/ინდიკატორები), რომლის
შემოწმებასაც ისახავს მიზნად შემაჯამებელი სამუშაო.
ქიმ.X.5.მოსწავლეს შეუძლია აღწეროს ატომის აღნაგობა.
ქიმ.X.6.მოსწავლეს შეუძლია დააკავშიროს ელემენტის ატომის
აღნაგობა მის ადგილმდებარეობასთან პერიოდულ სისტემაში.
დავალება #1-#2
სწორად გაცემული პასუხი ფასდება 1 ქულით;
დავალება #3 ფასდება 2 ქულით;
დავალება #4-#5 ფასდება 3 ქულით:
#1.რომელი აღნიშვნაა არასწორი?
ა) 3S23P6 ბ)4P65f14 გ) 1S22f16 დ)4P64d10 .
#2. რომელი
ელემენტის ელექტრონული ფორმულააა 1s22s22p63s23p64s24p1
ა) Ca ბ)Mg გ) Ti დ) Sc
#3.რას უდრის ელექტრონთა max რაოდენობა და ორბიტალების
რიცხვი მე-3 შრეზე ?
ა) 8 და
14 ;
ბ)9 და 18; გ) 18 და 9 ; დ)
32 და 16 .
#4. დაამთავრეთ ბირთვული რეაქციების ტოლობები, მიუთითეთ უცნობი ელემენტარული ნაწილაკები:
ა) 4 Be9
+ 1H1 = 5Be9 +
? ბ) 7N14
+ 2He4 = 8O17
+ ?
#5.შეადგინეთ ჟანგბადის ფარდობითი ატომური მასა ,თუ
ცნობილია ბუნებაში გავრცელებული იზოტოპების
მასური წილები: w(16O)=99,750%;
w(17O) =0,039%; w(18O)=0,2045%. შეადარეთ მიღებული პასუხი
და პერიოდული ტაბულაში ელემენტისთვის მიცემული ფარდობითი ატომური მასა.
#
|
მოსწავლის გვარი და სახელი
|
#1 ცოდნა
|
#2 ცოდნა
|
#3 გაგება
|
#4 ანალიზი
|
#5 ანალიზი
|
ჯამური ქულა
|
1.
|
ანთიძე გოგა
|
1
|
1
|
2
|
1
|
2
|
7
|
2.
|
არუტიუნიან მარიამ
|
1
|
1
|
2
|
1
|
3
|
8
|
3.
|
აბულაძე ნაზი
|
1
|
0
|
2
|
1
|
1
|
5
|
4.
|
ბილიხოძე ანა
|
1
|
1
|
2
|
3
|
3
|
10
|
5.
|
ბასილია ანი
|
1
|
1
|
2
|
2
|
3
|
9
|
6.
|
ბაბილოძე მარიამი
|
1
|
0
|
2
|
3
|
3
|
9
|
7.
|
გოგორიკიძე ანა
|
1
|
1
|
2
|
3
|
2
|
9
|
8.
|
გუდავაძე მეგი
|
1
|
0
|
2
|
2
|
3
|
8
|
9.
|
გოგუაძე თორნიკე
|
1
|
1
|
2
|
2
|
2
|
8
|
10.
|
ვართანიან ჯონი
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
11.
|
იაჟიან მარგარიტა
|
1
|
1
|
2
|
3
|
3
|
10
|
12.
|
ფასიესვილი გიორგი
|
1
|
1
|
2
|
2
|
2
|
8
|
13.
|
კილაძე ქეთი
|
1
|
1
|
1
|
3
|
2
|
8
|
14.
|
ლოკიან დიანა
|
1
|
1
|
1
|
1
|
2
|
6
|
15.
|
მამოიან რაშიდ
|
1
|
1
|
2
|
1
|
1
|
6
|
16.
|
მაჩიტაძე მარიამ
|
0
|
1
|
2
|
2
|
2
|
7
|
17.
|
მექვაბიშვილი ერეკლე
|
1
|
1
|
2
|
2
|
3
|
9
|
18.
|
მუჯირი მერი
|
1
|
1
|
2
|
1
|
0
|
5
|
19.
|
მარგალიტაძე დავით
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
20.
|
ჟამკოჩიან სტელა
|
1
|
1
|
2
|
2
|
1
|
7
|
21.
|
ჩხაიძე ნიკა
|
1
|
1
|
2
|
1
|
0
|
5
|
22.
|
ხუგასიან ელენე
|
1
|
1
|
2
|
0
|
0
|
4
|
23.
|
სანიკიძე სალომე
|
1
|
1
|
2
|
2
|
2
|
8
|
24.
|
ქარცივაძე მარიამ
|
1
|
1
|
2
|
2
|
2
|
8
|
25.
|
ცხომელიძე გიორგი
|
1
|
1
|
2
|
3
|
3
|
10
|
26.
|
ცეცხლაძე საბა
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
27.
|
ცერცვაძე ლუკა
|
1
|
1
|
2
|
3
|
3
|
10
|
28.
|
ზანდარაძე ნინო
|
1
|
1
|
2
|
3
|
2
|
9
|
29.
|
რამიშვილი დილარი
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
საშუალო არითმეტიკური
|
|
|
|
|
|
7,62
|
შეუფასებელი
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
3
|
-
|
-
|
-
|
1
|
4
|
2
|
3
|
7
|
5
|
4
|
შეუფასებელი------3
დაბალი------------1
დამაკმაყ-----------6
საშუალო---------10
მაღალი------------9
შეფასების რუბრიკა (დავალება#3, მაქსიმალური ქულა
-2)
მოსწავლემ სწორად მიუთითა ელექტრონთა მაქსიმალური რაოდენობა შესაბამის ელ. შრეზე
|
1
|
მოსწავლემ სწორად მიუთითა ელექტრონული ორბიტალის რიცხვი
შესაბამის შრეზე
|
1
|
შეფაების რუბრიკა (დავალება #4, მაქსიმალური ქულა-3)
მოსწავლე სწორად გაანგარიშობს ნუკლონების მასები
|
1
|
სწორად გაანგარიაშებულია ატომბირთვის მუხტი
|
1
|
სწორად მითითებულია ელემენტარული
ნაწილაკები
|
1
|
შეფასების რუბრიკა (დავალებ#5, მაქსიმალური ქულა-3)
მოსწავლე ასხვავებს ელემენტის
იზოტოპებს ატომბირთში პროტონების და ნეიტრონების
რაოდენობით
|
1
|
მოსწავლე იყენებს მათემატიკურ ცოდნას ქიმიური ამოცანის ანგარიშისთვის
|
1
|
მოსწავლე ადარებს მიღებულ მონაცემებს ტაბულაში მოყვანილთან და აკეთებს
დასკვნას
|
1
|
ზოგადი ხასიათის პრობლემები და სავარაუდო მიზეზები
ცოდნის და გაგების დონის საკითხები მთელი კლასისთვის
არ არის პრობლემური. ანალიზის დონის საკითხები არ არის პრობლემური ძლიერი მოსწავლეებისათვის.მოსწავლეების
უახლოესი განვითარების ზონა დადგენილია სწორად.
ერთი მოსწავლის (ნაზი აბულაძეს) მიღებული ქულაა დაბალი (4 ქულა) .
მიზეზები: გაკვეთილის ხშირი გაცდენები, დაბალი მოტივაციის დონე, გაკვეთილის
პროცესში აქტივობის დაბალი დონე, საშინაო დავალების რვეული აქვს,მაგრამ საშინაო დავალებას
არ ასრულებს სისტემატიურად.
პრობლემის გადაჭრის გზები: მოსწავლის ინტერესების შესწავლა,
შინაგანი და გარეგანი მოტივაციის ამაღლება, მშობლებთან შეხვედრა და საუბარი, თუ არის
საჭირო-დამატებითი მეცადინეობა გაკვეთილის პროცესში, ან გაკვეთილის შემდეგ.
სპეციფიკური ხასიათის პრობლემები და სავარაუდო მიზეზები:
ყველაზე მეტი შეცდომები გამოჩნდა #4 საკითხში. მივაქცევ ყურადღებას ბირთვულ რეაქციებს და კიდევ ერთხელ გადავამუშავებ
სათანადო თეორიულ სასწავლო მასალას და შევასრულებთ სავარჯიშოებს, ზოგი მოსწავლისთვის ინდივიდუალურად.
რეკომენდაციები პრობლემების გადასაჭრელად :
ჩავატარებ კლასში შემაჯამებელი სამუშაოს ანალიზს,
მივაქცევ ყურადღებას ბირთვულ რეაქციებს და კიდევ ერთხელ
გადავამუშავებთ სათანადო სასწავლო მასალას და შევასრულებთ სათანადო სავარჯიშოებს.
ამოვხსნით მსგავს
ტიპურ (ალგორიტმულ) ამოცანას მთელ კლასთან ერთად.
ვიმუშავებ შინაგანი და გარეგანი მოტივაციის ამაღლებაზე.
მომავალში, შემდეგი შემაჯამებელი სამუშაოს დაგეგმის
პროცესში გავითვალისწინებ ზე აღნიშნულს.
შემაჯამებელი
სამუშაოს ანალიზი #2
სსიპ-ქალაქ ოზურგეთის #4 საჯარო სკოლა
მასწავლებელი-ლუკაშევსკაია ნატალია
კლასი-X1 საგანი-ქიმია
შემაჯამებელი სამუშაოს ფორმა-ღია სახის ტესტი
თარიღი-15.12.2015. მმმსს- კლასში არ არის
შემაჯამებელი სამუშაოს თემა: ქიმიური ბმა.
სტანდარტის შედეგი (ინდიკატორი/ინდიკატორები), რომლის
შემოწმებასაც ისახავს მიზნად შემაჯამებელი სამუშაო.
ქიმ.X. 6.მოსწავლე ნივთიერებათა თვისებებს უკავშირებს
ატომის ელექტრონულ არნაგობას ქიმიურ ბმის ხასიათს:
·
ატომის
აღნაგობიდან გამომდინარე ხსნის ატომების სწრაფვას , წარმოქმნიან მოლეკულები;
·
ადგენს სხვადასხვა ტიპის ბმების წარმოქმნის სქემებს;
·
იყენებს
ელემენტთა ფარდობითი ელექტროუარყოფითობის მნიშვნელობათა ცხრილს, მსჯელობს ნაერთის ბმის
ხასიათისა;
·
წერს სრტუქტურილ ფორმულებს;
·
განსაზღრავს ელემენტის ჟანგვის რიცხვს სხვადასხვა ნაერთებში.
ქიმ.X.6.ჟანგვა-აღდგენითი რეაქციების დახასიათება, შედგენა,
კლასიფიკაცია.
·
ადარებს ჟანგვის და აღდგენის პროცესებს;
·
ელაქტრონული ბალანსის მეთოდით ათანაბრებს რეაქციის ტოლობებს;
·
ახდენს ჟანგვა-აღდგენითი რეაქციების კლასიფიკაციას.
დავალება #1-#2
სწორად გაცემული პასუხი ფასდება 1 ქულით;
დავალება #3 ფასდება 2 ქულით;
დავალება #4-#5 ფასდება 3 ქულით:
#1.ქიმიური ბმის განმარტება. ქიმიური ბმის ტიპები.
#2.მიუთითეთ ქიმიური ბმის ტიპი შემდეგი ნაერთებისთვის:
NaCl, Cl2, N2O5, Na, N2, CuSO4, Fe, NH3, Ca3N2, HF,
CuO.
#3.მიუთითეთ არაპოლარული მოლეკულები:
CO2,
NH3, PH3, CS2, CH4
#4.იპოვეთ ჯანგვის რიცხვი შემდეგ ნაერთებში:
Na2CrO4, KClO3, KMnO4; შეადგინეთ სტრუქტურული ფორმულები.
#5.შემდეგი რეაქციებისთვის მიუთითეთ ჟანგვის რიცხვები, შეადგიმეთ აღმდგენი და მჟანგავი,
გაათანაბრეთ ელექტრონული ბალანსის მეშვეობით, მიუთითეთ
ჟანგვა-აღდგენითი რეაქციის ტიპი:
#
|
მოსწავლის გვარი და სახელი
|
#1 ცოდნა
|
#2 ცოდნა
|
#3 გაგება
|
#4 ანალიზი
|
#5 ანალიზი
|
ჯამური ქულა
|
1.
|
ანთიძე გოგა
|
1
|
1
|
1
|
2
|
2
|
7
|
2.
|
არუტიუნიან მარიამ
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
5
|
3.
|
აბულაძე ნაზი
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
5
|
4.
|
ბილიხოძე ანა
|
1
|
1
|
2
|
3
|
3
|
10
|
5.
|
ბასილია ანი
|
1
|
1
|
2
|
3
|
2
|
9
|
6.
|
ბაბილოძე მარიამი
|
1
|
0
|
2
|
2
|
3
|
9
|
7.
|
გოგორიკიძე ანა
|
1
|
1
|
2
|
3
|
3
|
10
|
8.
|
გუდავაძე მეგი
|
1
|
1
|
2
|
1
|
2
|
7
|
9.
|
გოგუაძე თორნიკე
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
5
|
10.
|
ვართანიან ჯონი
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
11.
|
იაჟიან მარგარიტა
|
1
|
1
|
1
|
3
|
3
|
9
|
12.
|
ფასიესვილი გიორგი
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
5
|
13.
|
კილაძე ქეთი
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
5
|
14.
|
ლოკიან დიანა
|
1
|
1
|
1
|
1
|
5
|
5
|
15.
|
მამოიან რაშიდ
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
5
|
16.
|
მაჩიტაძე მარიამ
|
1
|
1
|
2
|
1
|
1
|
6
|
17.
|
მექვაბიშვილი ერეკლე
|
1
|
1
|
2
|
3
|
3
|
10
|
18.
|
მუჯირი მერი
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
5
|
19.
|
მარგალიტაძე დავით
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
20.
|
ჟამკოჩიან სტელა
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
5
|
21.
|
ჩხაიძე ნიკა
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
5
|
22.
|
ხუგასიან ელენე
|
1
|
1
|
2
|
0
|
0
|
4
|
23.
|
სანიკიძე სალომე
|
1
|
1
|
2
|
2
|
3
|
9
|
24.
|
ქარცივაძე მარიამ
|
1
|
1
|
2
|
1
|
2
|
7
|
25.
|
ცხომელიძე გიორგი
|
1
|
1
|
2
|
3
|
3
|
10
|
26.
|
ცეცხლაძე საბა
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
27.
|
ცერცვაძე ლუკა
|
1
|
1
|
2
|
3
|
3
|
10
|
28.
|
ზანდარაძე ნინო
|
1
|
1
|
2
|
3
|
2
|
9
|
29.
|
რამიშვილი დილარი
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
საშუალო არითმეტიკური
|
|
|
|
|
|
7.00
|
შეუფასებელი
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
3
|
-
|
-
|
-
|
-
|
12
|
1
|
3
|
-
|
5
|
5
|
შეუფსებელი------3
დაბალი-----------0
დამაკმაყ----------13
საშუალო----------3
მაღალი-----------10
შეფასების რუბრიკა (დავალება#3, მაქსიმალური ქულა
-2)
მოსწავლე სწორად მიუთითა არაპოლარული მოლეკულა გეომეტრული სტრუქტურის მეშვეობით .
|
1
|
სწორად მიუთითა არაპოლარული მოლეკულა სათანადო ელემენტების ელექტროუარყოფითობით.
|
1
|
შეფაების რუბრიკა (დავალება #4, მაქსიმალური ქულა-3)
მოსწავლემ სწორად მიუთითა ჟანგვის რიცხვები და სრტქტურული ფორმულა პირველი
ნაერთისთვის.
|
1
|
სწორად მიუთითა ჟანგვის რიცხვები და სრტქტურული ფორმულა მეორე ნაერთისთვის.
|
1
|
სწორად მიუთითა ჟანგვის რიცხვები და სრტქტურული ფორმულა მესამე ნაერთისთვის.
|
1
|
შეფასების რუბრიკა (დავალებ#5, მაქსიმალური ქულა-3)
მოსწავლემ სწორად მიუთითა ჟანგვის
რიცხვები ორ შემთხვევაში.
|
1
|
სწორად მიუთითა მჟანგავი და აღმდგენი და რეაქციის ტიპი.
|
1
|
სწორად გაათანაბრა ჟანგვა-აღდგენითი ქიმიური რეაქციის განტოლება ელექტრონული
ბალანსის დახმარებით.
|
1
|
ზოგადი ხასიათის პრობლემები და სავარაუდო მიზეზები:
საშუალო არითმეტიკური ქულა არის 7.0 ცოდნის და გაგების
დონის საკითხები მთელი კლასისთვის არ არის პრობლემური. ანალიზის დონის საკითხები არ
არის პრობლემური ძლიერი მოსწავლეებისათვის.
ანალიზის დონის საკითხები გახდა რთული ნახევარი კლასისთვის.
ჭარბობს დამაკმაყოფილებელი დონის ნიშნები. მაღალი დონის ნიშნების რაოდენობა
მეტია, ვიდრე საშუალოს.
სპეციფიკური ხასიათის პრობლემები და სავარაუდო მიზეზები:
ყველაძე მეტი შეცდომები გამოჩნდა #4 და #5 საკითხებში. მივაქცევ ყურადღებას ჟანგვის რიცხვების შედგენას რამდენიმე
სხვა ხერხით და კიდევ ერთხელ გადავამუშავებ
სათანადო თეორიულ სასწავლო მასალას და შევასრულებთ სავარჯიშოებს.
ელექტრონული ბალანსის გაანგარიშებაში არ გამოჩნდა სირთულეები.
საშუალო არითმეტიკური მეორე შემაჯამებელი სამუშაოსთვის
უფრო დაბალია, ვიდრე პირველის (7.6>7.0) . მეორე შემაჯამებელი სამუშაოს თეორიული და პრაქტიკური
მასალები მაგრად დამოყიდებულია ატომის აღნაგობასთან.
თუ პირველი თემა არ იყო ნორმალურად ათვისებული-მეორე თემაში ,რა თქმა უნდა, გამოჩნდება სირთულეები.
რეკომენდაციები პრობლემების გადასაჭრელად :
ჩავატარებ კლასში შემაჯამებელი სამუშაოს ანალიზს.
მივაქცევ ყურადღებას ჟანგვის რიცხვების შედგენას რამდენიმე
სხვა ხერხით და კიდევ ერთხელ გადავამუშავებ
სათანადო თეორიულ სასწავლო მასალას და შევასრულებთ სავარჯიშოებს.
კიდევ ერთხელ გადავამუშავებთ წინა სასწავლო თეორიულ მასალას და შევასრულებთ სათანადო სავარჯიშოებს როგორც
ინდივიდუალურად, ისევე მთელ კლასთან ერთად.
დავავალებ ძლიერ მოსწავლეებს დაეხმარონ ჩამორჩენილ ამხანაგს.
ვიმუშავებ შინაგანი და გარეგანი მოტივაციის ამაღლებაზე.
განვითარების უახლოესი ზონა ცოტად მომატებულია. შეიძლება დავალება გადატვირთებულია მაგალითებით.
მომავალში, შემდეგი შემაჯამებელი სამუშაოს დაგეგმის
პროცესში, გავითვალისწინებ წინა აღნიშნულს.
შემაჯამებელი
სამუშაოს ანალიზი #3
სსიპ-ქალაქ ოზურგეთის #4 საჯარო სკოლა
მასწავლებელი-ლუკაშევსკაია ნატალია
კლასი-X1 საგანი-ქიმია
შემაჯამებელი სამუშაოს ფორმა-ღია სახის ტესტი
თარიღი-26.02.2016. მმმსს- კლასში არ არის
შემაჯამებელი სამუშაოს თემა: ქიმიური კინეტიკა.
სტანდარტის შედეგი (ინდიკატორი/ინდიკატორები), რომლის
შემოწმებასაც ისახავს მიზნად შემაჯამელი სამუშაო.
ქიმ.Х.11.მოსწავლეს შეუძლია განჭვრიტოს წიმიური წონასწორობის
გადახრის მიმართულება.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·
განასხვავებს შექცევად და შეუქცევად რეაქციებს . ადგენს შესაბამის ტოლობებს;
·
იყენებს ლე-შატელიეს პრინციპს და განჭვრეტს სხვადასხვა
ფაქტორებს (წნევა, ნივთიერებათა კონცენტრაცია, ტემტერატურა) ქიმიურ წონასწორობაზე გავლენის
ხასიათს. ჩამოთვლის სათანადო მაგალითებს;
·
განასხვავებს ჰომოგენურ და ჰეტეროგენულ რეაქციებს, განიხილავს
მაგალითებს;
·
მოიძიებს ქიმიური წონასწორობის ძირითადი პრინციპების
გამოყენების მაგალითებს და განიხილავს მათ ტექნოლოგიური პროცესების ოპტიმიზაციის მიზნით.
დავალება #1,#2,#3,#4,#5 -სწორად გაცემული პასუხი ფასდება 1 ქულით .
დავალება#6 ფასდება 2ქულით.
დავალება#7 ფასდება 3ქულით.
1.ქიმიური რეაქციის სიჩქარე. განმარტება. ფორმულა.
2.შექცევადი რეაქციები. განმარტება.
3.ქიმიური წონასწორობა. განმარტება.
4.რომელი ფაქტორები ახდენენ გავლენას ქიმიური რეაქციის სიჩქარეზე?
5.რომელი ფაქტორები ახდენენ გავლენას ქიმიური რეაქციის წონასწორობაზე?
6.რამდენჯერ შეიცვლება ქიმიური რეაქციის სიჩქარე 500C -დან 900C-მდე ტემპერატურის
გაზრდისას, თუ თერმული კოეფიციენტი უდრის 2?
7.N2 + 3H2 = 2NH3 + Q ქიმიურ რეაქციაში რა მიმართულებით გადაიხრება წონასწორობა წნევის დაზრდისას? შეადგინეთ ამ რეაქციის წონასწორობის კონსტანტა Kწ
და გააანალიზეთ პროცესი.
#
|
მოსწავლეთა გვარი და სახელი
|
#1
ცოდ ნა
|
#2
ცოდ ნა
|
#3
ცოდ ნა
|
#4
ცოდ ნა
|
#5
ცოდ ნა
|
#6
გაგე
ბა
|
#7
ანა
ლიზი
|
ჯამუ
რი
ქულა
|
1.
|
ანთიძე გოგა
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
2
|
0
|
7
|
2.
|
არუტიუნიან მარიამ
|
1
|
1
|
1
|
1
|
0
|
2
|
0
|
6
|
3.
|
აბულაძე ნაზი
|
0,5
|
0,5
|
1
|
1
|
0,5
|
1
|
0
|
5
|
4.
|
ბილიხოძე ანა
|
1
|
1
|
1
|
0,5
|
1
|
2
|
3
|
10
|
5.
|
ბასილია ანი
|
1
|
1
|
1
|
0,5
|
1
|
2
|
3
|
10
|
6.
|
ბაბილოძე მარიამი
|
1
|
1
|
1
|
0,5
|
1
|
2
|
3
|
10
|
7.
|
გოგორიკიძე ანა
|
1
|
1
|
1
|
0,5
|
0,5
|
1,5
|
3
|
9
|
8.
|
გუდავაძე მეგი
|
1
|
1
|
1
|
0,5
|
1
|
2
|
2
|
9
|
9.
|
გოგუაძე თორნიკე
|
1
|
1
|
1
|
0,5
|
1
|
2
|
0
|
7
|
10
|
ვართანიან ჯონი
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11
|
იაჟიან მარგარიტა
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
2
|
3
|
10
|
12
|
ფასიესვილი გიორგი
|
0,5
|
1
|
1
|
0,5
|
1
|
1,5
|
2
|
8
|
13
|
კილაძე ქეთი
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
3
|
9
|
14
|
ლოკიან დიანა
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
2
|
0
|
7
|
15
|
მამოიან რაშიდ
|
0,5
|
0,5
|
1
|
1
|
1
|
2
|
0
|
6
|
16
|
მაჩიტაძე მარიამ
|
0,5
|
1
|
1
|
0,5
|
1
|
2
|
3
|
9
|
17
|
მექვაბიშვილი ერეკლე
|
0,5
|
1
|
1
|
0,5
|
1
|
2
|
3
|
9
|
18
|
მუჯირი მერი
|
|
|
|
|
|
|
|
|
19
|
მარგალიტაძე დავით
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20
|
ჟამკოჩიან სტელა
|
1
|
0
|
1
|
1
|
1
|
2
|
0
|
6
|
21
|
ჩხაიძე ნიკა
|
1
|
0
|
1
|
1
|
1
|
1
|
0
|
5
|
22
|
ხუგასიან ელენე
|
0,5
|
1
|
1
|
0,5
|
0,5
|
1
|
0
|
5
|
23
|
სანიკიძე სალომე
|
1
|
1
|
1
|
0,5
|
1
|
2
|
3
|
10
|
24
|
ქარცივაძე მარიამ
|
0,5
|
1
|
1
|
0,5
|
1
|
2
|
0
|
6
|
25
|
ცხომელიძე გიორგი
|
0,5
|
1
|
1
|
0,5
|
1
|
2
|
3
|
9
|
26
|
ცეცხლაძე საბა
|
|
|
|
|
|
|
|
|
27
|
ცერცვაძე ლუკა
|
0,5
|
1
|
1
|
0,5
|
1
|
2
|
3
|
9
|
28
|
ზანდარაძე ნინო
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
2
|
3
|
10
|
29
|
რამიშვილი დილარი
|
|
|
|
|
|
|
|
|
30
|
ბერსენაძე გიორგი
|
1
|
1
|
1
|
0,5
|
0,5
|
1,5
|
2
|
8
|
შეუფასებელი
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
5
|
0
|
0
|
0
|
0
|
3
|
4
|
3
|
2
|
7
|
6
|
შეუფასებელი
|
დაბალი
|
დამაკმაყოფილებელი
|
საშუალო
|
მაღალი
|
5
|
0
|
7
|
5
|
13
|
საშუალო არითმეტიკური: 7,96 ქულა.
შეფასების რუბრიკა (დავალება#6, მაქსიმალური ქულა
-2)
მოსწავლემ იცის და წერს რეაქციის სიჩქარის ფორმულას , იცის თერმული კოეფიციენტის
ფიზიკური არსი.
|
1
|
მოსწავლეს შეუძლია მათემატიკური ფორმულის დახმარებით ამოცანის ამოხსნა.
|
1
|
შეფასების რუბრიკა
(დავალება#7, მაქსიმალური ქულა -3)
მოსწავლე სწორად წერს პირდპირი და შებრუნებული რეაქციების ტოლობას.
|
1
|
შესაბამისი რეაქციისათვის ადგენს
წონასწორობის კონსტანტას და აანალიზებს პროცესს.
|
1
|
ლე-შატელიეს პრინციპის დახმარებით მსჯელობს ქიმიური წონასწორობის გადახრაზე
ტემპერატურის, წნევის და ნივთიერებათა კონცენტრაციების
გავლენით.
|
1
|
ზოგადი ხასიათის
პრობლემები და სავარაუდო მიზეზები:
საშუალო არითმეტიკური ქულა უდრის 7.84 .ცოდნის და გაგების დონის საკითხები მთელი კლასისთვის
არ არის პრობლემური. ანალიზის დონის საკითხები არ არის პრობლემური ძლიერი მოსწავლეებისათვის.
ანალიზის დონის საკითხები გახდა რთული ნახევარი კლასისთვის.
ჭარბობს დამაკმაყოფილებელი დონის ნიშნები. მაღალი დონის ნიშნების რაოდენობა
მეტია, ვიდრე საშუალოს.
სპეციფიკური ხასიათის პრობლემები და სავარაუდო მიზეზები:
ყველაძე მეტი სირულე გამოჩნდა #4 საკითხში:
არასრულად მიუთითეს ფაქტორები, რომლებიც გავლენას ახდენენ ქიმიური რეაქციის სიჩქარეზე.
მივაქცევ ყურადღებას ამ საკითხს და კიდევ ერთხელ გადავამუშავებ სათანადო
თეორიულ სასწავლო მასალას და შევასრულებთ სავარჯიშოებს.
საშუალო არითმეტიკური მესამე შემაჯამებელი სამუშაოსთვის
უფრო მაღალია, ვიდრე პირველის და მეორეს (
7,84>7.6>7.0) .
რეკომენდაციები პრობლემების გადასაჭრელად :
ჩავატარებ კლასში შემაჯამებელი სამუშაოს ანალიზს.
მივაქცევ ყურადღებას ყურადღებას ცოდნის და ანალიზის
დონეს საკითხებს, კიდევ ერთხელ გადავამუშავებ სათანადო თეორიულ სასწავლო მასალას და შევასრულებთ სავარჯიშოებს.
კიდევ ერთხელ გადავამუშავებთ წინა სასწავლო თეორიულ მასალას და შევასრულებთ სათანადო სავარჯიშოებს როგორც
ინდივიდუალურად, ისევე მთელ კლასთან ერთად.
დავავალებ ძლიერ მოსწავლეებს დაეხმარონ ჩამორჩენილ ამხანაგს.
ვიმუშავებ შინაგანი და გარეგანი მოტივაციის ამაღლებაზე.
განვითარების უახლოესი ზონა ჩემი აზრით სწორად არის შედგენილი. ამოცანები იყო ტიპური, ალჰორიტმული.
მომავალში, შემდეგი შემაჯამებელი სამუშაოს დაგეგმვის
პროცესში, გავითვალისწინებ წინა აღნიშნულს.
Комментариев нет:
Отправить комментарий